Hemma i viken

Hejsan!!!

Blev lite utgång i går på trädgårn och Hugos med A och några andra, alltid lika kul att vara ute med er. Men vilken kö de var till hugos säkert 20 min eller nått. Sen var det dans. Och fy vad mina fötter gjorde ont när jag gick hem.
Funderar på hur killar tänker ibland... jag går hem lite efter tre och så vinglar det fram en full kille och säger "jag är lite ensam ikväll" vad tror han att jag bara ska slänga mig i hans armar eller? tror killar att det funkar att man är så desperat??? aja de var en kul kväll  

Idag har jag plockat iordning på mina kläder så nu ligger de på den ena sängen i fina högar och så kan jag sova i den andra praktiskt blir som att ha en walkin.
sedan bar det av hem till viken är ju tvungen att titta till mamma ovh pappas hus lite. Är lite skönt att vara här är ju så hemma.
Blev ett dopp med E och E var inte så kalt som jag trodde i vattnet och om en stund ska jag och äta hos E med familj.

Men jag är den dålig bloggare åker ifrån min kamra så jag kan inte lägga in några bilder. Känns så tomt utan bilder i inläggen får bli bättre på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0