Helg

Tjoo!!!
Jobbat hela helgen men har lyckats hitta på både det ena och det andra ändå.
I fredags jobbade jag dag och på kvällen drog jag hem till A för att titta på Låt den rätte komma in. Läste boken i somras den var lite galen och filmen var bra men jag somnade en stund haha sånt som händer.

Sen var det kvällsjobb på lördagen och jag kom på att jag kan väll gå ut ikväll även om jag börjar sju i morgon sagt och gjort på rasten brog jag till systemet. (hon som jag ska jobba morgon med skulle också ut) Hem och fixa sig snabbt och sedan var det fiesta men de var så galet långa köer över allt så vi åt keban och sen var det hem men förfesten var kul.Var nog bra för mig att komma hem i "bra" tid. Jobbet idag gick bra vi var ganska pigga även då vi varit på fest.

Har nu städat och bakat cupcakes för mamma kommer hem ikväll.


I morgon ska jag göra något som blir är spännande, kul men lite svårt för mig...ni får höra vad i morgon.

Kram

Kommentarer
Postat av: elvira

ojojoj ... vad ska du göra då!? nu blir jag juh jätte nyfiken :P

2009-07-27 @ 09:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0