Måndag

Bild fån söndagens finsittning.

Idag har det varit så mycket måndag det bara kan bli...var trött i morse men gick upp och möttes av höstregn (det är december vill ha kyla inte 5 grader), sen kunde jag inte skriva ut inför föreläsningen pga uppdatering av systemet, gick till fel sal så jag fick typ springa till föreläsningen som var bra men inte så upplyftande då den handla om ångest och depression. Sen var det mer föreläsning och kursinfo. Sen borde man tentaplugga lite med.

Blir träning lite senare blir skönt då det varit dåligt med det de senaste dagarna.


Kommentarer
Postat av: Elin

du har hittat till min blogg ser jag :) trevligt! Hade du roligt i lördags?

2009-12-07 @ 23:24:03
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0