Finsittning


Igår var det finsittning...det var roligt och mysigt. Alla var så fina. Jag fixade mig på nån timme och blev lite julig med ett röttband i midjan. Hade nog aldrig lyckats utan mamma. Har nu lyckats få lite julmys i min lägenhet tack vare mamma, fick en julstjärna (blomma ska försöka hålla den vid liv) och hittade en supefin adventsstjärna i Högsby när jag nu var hos mormor och morfar. Har haft det underbart i skogen inte känna att man måste göra en massa saker. Var dock lite händig när jag hjälpte till att tömma och vända på badkaren i hagarna. Vi var också och tittade på KalmarBämme (bilden) var lite grått och dött såhär på hösten man på våren är det nog fint och fullt med fågelliv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0