Utebio och Bolt

God natt eller vad ska jag säga...?
Har varit på utebio med angelica. Flimmer visade Milk.. den var bra gillar historier som är riktiga. Häftigt att en människa kan göra så mycker för så många.

Vi var på en utebio i allafall.

Kommer hem måste kolla hur 100 m finalen för herrar slutated inte helt oväntat van Bolt men helt sjukt att han sprang på 9.58 känns omänskligt att kroppen tål så höga hastigheter. Att musklerna hinner med att arbeta han måste ju ligga på gränsen till vad kroppen tål.

det är sjukt.

Dröm sött det ska jag göra

Kommentarer
Postat av: sarase

Hej tjejen! Va bra du blivit på att blogga ju :) Nu e jag hemma. Hur e det med dig? Jag har börjat socionomutbildningen nu =) Kramizzz

2009-08-17 @ 19:07:22
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: sarase

hur såg planerna ut för att ses? kram

2009-08-17 @ 19:07:56
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0