Sol, värme och ledig

God kväll
Vilken dag...underbar... har varit så mycket sommar det bara kan bli.
Dagen började med en tur runt strömmen och då sprang jag på detta såg så mysigt ut.

Kunde inte låta bli att fota

Blev sedan brunch i värmen. Super mysigt att bara sitta och prata om vad som hänt och framtiden vi måste ju hålla koll på varandra eller hur tjejer?
Ella och jag bestämde oss för att vi måste svalka av oss så Ågelsjön var nästa stop....och vad världen är liten tror ni inte att jag sprang på min sommarjobb kompis.

Nybadade och glada.

Sen var det uteservering med mamma hon ville fira min födelsedag så god mat och en mysig kväll i värmen. Sen hyrde vi Mumien Drakkejsarens grav

Dublinskorna åkte på idag

Nu måste jag sova ska ju börja jobba 645 i morgon.

Dröm sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0