Slutet

Hej!
Nu börjar sommarlovet ta slut. Augustifesten avslutades med fiesta fredagen och lördagen det blev två härliga kvällar. Fredagen var jag ute med gamla kompisar från viken. Det bommul och hugo som gällde, men fy vad det regnade. eftersom det regnade så mycket blev det ingen musik. 
Lördagen kollade vi på när Rakhi dansade och sedan invigde vi ett nytt fik som öppnat super fint. Eftersom det var fint väder var det en perfect kväll att strosa runt på stan och gå och lyssna på musik. Träffade mina gamla jobbarkompisar och vi lyssnade på lite lokala band. Sedan bar det av till Angelika var ju tvunget att träffa henne innan jag åkte iväg så förfest där innan vi gick till Otten. Det har ju blivit supersnyggt där sedan de gjorde om... lite sent ute av mig men jag har inte varit där. Det blev ett bra avslut på en härlig augusifest. 
Bilder kommer i morgon för just nu sitter jag hos min mormor och morfar och orkar inte hålla på med en massa bilder. Är ute i skogen och tar det lite lugnt innan nolle-p börjar...aha vad kul det ska bli att få vara fadder. Kom på att jag måste skaffa mig lite klistermärken.

Kramis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0