Sågs utanför Generalen

Hejsan!

Han inte skriva något igår för det var fullt upp hela dagen efter jobbet åkte jag och mamma till Linköping för att kolla till min lägenhet men vi han också med en svång på centrum så jag hittade ett par jeans leggings i en superhärlig mörkblå färg.
Sedan var det bara att byta om för att möta upp mina jobbkompisar på trädgårn, där vi hamnade vid ett jobbigt bord. Vi vandrade vidare till Manesa där vi drack goda drinkar.

Idag han jag med en liten löptur innan jobbet vågade mig på att köra lite längre löp intervaller idag och det funkade bra. Känns bra.

Tjejerna

Drinkarna De var riktigt fina.
(Bilderna är lite suddiga men jag tog med mobilen och det var ganska så mörkt)

Är ledig i morgon gud så skönt så då blir det brunch med Ella, Emeliee och Rakhi. Det ska bli mysigt.

Kramis dröm sött

Kommentarer
Postat av: sarase

Drinkarna var gudomligt goda! Nästan beroendeframkallande ;) Hihi tack gumman :) Känns fortfarande helt overkligt! Synd att du o Jenny inte jobbar imorn :( Kram på dig!!

2009-08-05 @ 23:32:30
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: sarase

Nämen hanna! Har du inte uppdaterat än!? Du är väl inte ute i det fina vädret när man kan vara inne o blogga ;) kram

2009-08-06 @ 16:47:08
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0