Lägenheter

Hej!
Min hjärna håller på att sprängas av allt funderande. Var i linköping igår och kollat på två lägenheter de är helt olika och jag vet inte vilken jag vill ha, om jag nu får någon av dem. Men nu har jag nog börjat bestämma mig för den ena som ligger i ett tråkigt hus men som är super fräsh. LIte mindre än min lägenhet nu också men ett bättre läge.
Spännande och se om jag får nån av, dem tog inga bilder dum som jag är. Sitter med skisser över lägenheterna och har klippt ut mina möbler så att jag kan prova olika sätt att möblera.

Vi var också en sväng på stan och jag hittade mig ett par jeans vilket behövdes då alla mina byxer är trasiga. Nu är jag helt slut känns nästan som att jag är påväg att bli sjuk...vill inte bli det.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0