Fem timmar på en buss

Hej!
Min resa till Götet avslutdes med en bussresa på fem timmar...segt eller vad tror ni.
Men min mini resa har varit rolig.
Shopping och fika innan vi åkte hem för att fixa oss och äta lite inför kvällen.

Fika för att orka med lite mer shopping

Efter lite vin åkte vi och kollade på Markus Krunegård... alla blev galna när han avsluta med Jag är en vampyr.

På spånkan

Vilka tjejer
Sen drog vi till en bar och mötte deras Norgekompis innan vi gick till Nivå för att dansa och som vi dansa vi slog klackarna i taket eller vad säger ni tjejer. Vilket drag det var.


Dagen efter bar det av till min släktig som jag skulle hälsa på vi gick till ett museum där det var en utställning om Barbie... det var häftig hon fyller 50 år i år och så många fina kläder de fått tag i.
 Foto: Mattel
Idag åkte jag hem på em fem timmar så det blev en löptur när jag kom hem var tvungen att springa av mig lite sprallighet.

Väntar på bussen i Götet

Dröm sött ...hörs i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0