Augustifest

Tjeena!!!!
Mycket har hänt sedan jag skrv senast men jag har inte hunnit i veckan.
I tisdags vandrade jag i Glotterskogen...superfint.

Fika utsikt

Sedan har det varit Augustifest i Norrköping vilket betyder fullt upp med att träffa folk och lyssna på musik.
Onsdag: Det började med fika och Rolf Wikström sedan fiesta några tjejer på stan blev det och vi hamnade på Vasa lite lagom med folk och mycket dans.


Igår var det rix fm festival med en massa folk och musik. Drog hem tidigt då jag skulle till Linköping idag och skriva på det nya hyreskontraktet. hihi vad kul det ska bli.

Ikväll blir det ut på stan igen mer musik och mer folk.

ses på Augustifesten
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0