Torsdag eller lördag

Hejsan!

En torsdag som varit som en lördag eller nått, skönt.
Lång härlig frukost sen bar det av till skolan för att massera M gick bra tycker jag i ala fall.
Gick sedan iväg för en vandring fick med mig C vad härligt fick se hur Rydskogens spår ser ut och en massa härligt snack.
Sedan var det bara att ge ssig av för flyttstäd då en kompis ska flytta han inte få någon pizza som tack då jag skulle iväg och tränna. Den långa vandringen och spinningen  känns i benen idag men det är skönt tycker jag.

När jag kommit hem och satt vid tv typ 22 nått får jag ett sms, vem skickar till mig nu??? Någon som undrar om jag går i nian...svarar med att jag går på universitetet (vad bra det känns att kunna säga det) och kollar upp henne på eniro kommer från Gusum mina hemtrakter. Hon måste ha sökt på mitt namn i valdemarsvik tror att mitt nr står kvar på mammas och pappas hus där. haha inte första gången det händer måste ta tag i det och ändra.

Idag är det skola igen men det är fredag, så skönt.

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0