Söndagskväll och summering

Tjoo!
Var ju sjukhusfest igår med överaskningskalas som förfest. På förfesten insåg jag hur liten världen är stötte på en av mina gamla klasskompisars kompis som jag träffat några gånger mycket roligt. På NH var det massor av dans jag och S satt inte ner alls. Vi råkade ut för några roliga saker, två brunettet som pekar å säger "där är två ljusa" och kollar på oss trodde att jag skulle dö av skratt. Sen kom några kvart i tre raggare 8 (har man inte lyckats tidigare varför skulle någon då falla när man kommer klängandes och är super desperat? aja jobbigt de fick nog gå hem själva haha rätt åt dem) och då gick vi hem trötta i benen och ont i fötterna.

mycket skratt när man kör mäster. och dricka när man kör blåsa kort från flaska.

Idag har det pluggats och IKEA vandrats med mor och far som skulle köpa nytt kök och jag fick ett nytt överkast men jag ska byta färg när den jag vill ha kommer in i slutet av nästa vecka. Så jag är lycklig är lite trött på det jag har känns inte som jag riktigt. Men det nya kommer att bli fint.
Bjöd även på fika lite födelsedagsfika kan man väll säga då pappa fylde år igår. 

vi hörs kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0