Sol???

Vet inte ritigt varför jag skriver nu men blir bara så ledsen när solen är borta. Vill komma ut men hur sugen blir man på en vandring är man tittar ut och det ser ut så här? Kallt blåser det också. Man kanske kan vänta till i eftermiddag och hoppas på att vädret blir bättre.



De pratar om TBE (hjärninflamation) ni vet sjukdomen som sprids med fästingar. Finns ju så många fästingar nu och de är så äkliga. Även om man inte kan göra mer än klä på sig långkläder och stövlar när man är ute i skogen för att skydda sig mot dem kan man vaccinera sig mot TBE och det tycker jag att alla ska göra NU! Läs mer här.
Fasting.nu

Nu ska jag ta tag i mig och gå och handla lite mat.

Kram

Kommentarer
Postat av: em

kulkul att läsa din blogg, vännen!



Hoppas allt är bra med dig :)



Miss ya'

2009-04-07 @ 16:31:43
URL: http://luddeliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0