Praktik

Hej!
Då jag var sjuk under första praktikveckan har jag några dagar att ta igen och den första var idag. Schemafri från skolan så det passade bra. Var kul för jag fick vara med på en förflyttningsutbildning, viktigt att man jobbar på rätt sätt så att man inte skadar sig. Kommer få gå på en inför sommarjobbar i sommar när jag ska jobba på ett äldreboende.
Kul annars att få träffa lite patienter och jobba lite med det.

Har varit iväg på spinning kul att kunna träna igen efter långtids sjukdom. Skönt. Om ni har kort på sporthallen (medly) i Linköping tycker jag att ni ska prova på Olas spinningpass, han är bra som ledare.

Annars har det pluggats ikväll. Inte så kul men måste göras det med är ju iallafall intressant ämne med metabolismen.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0