Hemma

Hejsan!
Har varit hemma under helgen, hela familjen har varit samlad min storebror var också hemma. Ovanligt att vi alla är hemma samtidigt men kul. Vi kom ut på en jogging tur delvis tillsammans och en tur in till "centrum". God mat jag fick våfflor vilket jag suktat efter sen våffeldagen.

Vad svårt det är att hitta bilder på hela familjen. men här är en.

Fikade med en kompis innan jag gav mig av på min cykeltur till Linköping från Norrköping. Känner mig lite mör nu och har lite ont i rumpan efter att ha slitit i motvind tup hela vägen men kul var det. Får jag göra om.

Fick inte med mig någon kamra så det fick bli en bild från turen i höstas.

Ne nu ska jag snart lägga min trötta kropp så att jag har krafter till i morgon när jag ska ha skola igen, vill ha mer praktik.

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0