Fredag och sol

Tjoo!

Rolig labb i skolan idag med ekg, maxtest på cykel och lunggrejer. Kul att få se hur det går till vid de olika testerna. Men man kan vara lite glad att man inte var K som fick cykla. Hade varit lite kul att få reda på sin maximala syreupptagningsförmåga dock.
Kaffe i solen medan vi väntade på att kunna köpa biljett till Sg sittningen, så skönt.

Vidare till löpspåret efter lunch coh där var det rena safarit såg ett råddjur, hare, fåglar och ormar. Men gud vad man påverkas av solen och värmen när man springer speciellt så här i början innan man har vant sig.

Ne nu ska jag skutta in i duschen innan det blir grillning ikväll.

Så härligt det är med sol och vämre.

kram

PS om ni undrar varför jag inte har några bilder på länge så beror det på att jag glömde kamran hemme hos mina föräldrar när jag var där. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0