90-talet

Hejs!
Kommit hem från våran lekkväll med kortspel och lapp i pannan leken (glömt bort vad den heter), det var galet kul skrattat en massa. Men det var inte det jag skulle prata om nu utan om 90-talets mode. Vi gick ut en strors på Ågatan innan vi rullade hem och på NH hade de 90-tals tema. Det var ju inte snyggt magväskor, höga snea spretiga toffsar, färgglada träningsoveraller, platåskor, nån kille hade tom fått till den lilla svansen och stringen som stack upp över byxkanten. Har ju lärt mig att man inte ska säga jag kommer aldrig ha på mig det där men vissa saker va ju bara för fult.

http://2.bp.blogspot.com/_Q6KJTNMNJlE/RXckgBZgMpI/AAAAAAAAABs/J49x64jLhAU/s320/beverlyhills90210.gif

När vi gick runt där insåg vi hur skräpigt det var, vad illa det luktade och vad mycke som hände som man i vanliga fall inte tänker på när man går runt i sin egna lilla värd på väg ut på fest. En bra nykterhetskampanj är att ta med folk ut på stan nyktra så att man får se vad dolk håller på med.

Ne nu ska jag sova.

God natt och sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0